14 december 2011

Dag 575: Koor


Ik zei toch dat ik bij een koor ging kijken?
Dat heb ik dus vorige week gedaan. Het was een heel goed koor, met gave nummers en mooie stemmen! Ik wou er wel graag bij! Wel Ă©Ă©n probleem: ik mocht wel auditie doen, maar er was een kans dat er geen plek meer zou zijn voor mij, en ze zijn bezig met repeteren voor een optreden en daarin al zo ver dat het ook zwaar zou worden om nu lid te worden. Eigenwijs als ik ben heb ik gezegd dat ik bereid ben er hard voor te leren en dat ik heel graag auditie wilde doen.
Dus vandaag was het zo ver, ik ging auditie doen. Een paar melodieĂ«n nazingen, hoog en laag! Stiekem toch best wel spannend al ging ik van het slechtste uit.
Na de autidie kreeg ik het nieuws: goed nieuws en slecht nieuws.
Goede nieuws: auditie was goed, ik mocht bij het koor! Goede stem, met wat training heel groot bereik, je hoort je eigen fouten en dat is heel goed!
Slechte nieuws; ze zijn al zo ver met de repetities dat het te zwaar wordt om er nu nog bij te komen. Dat is niet leuk voor mij.
Dus: ik mag er bij, maar pas na maart, als de voorstelling geweest is.
Nog 3 maanden wachten dus

(oh en ik ben 1e alt)

5 reacties:

  1. Dat is jammer dat je er nu nog niet bij kan, maar wel heel goed dat je aangenomen bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je er nu nog niet bij kunt zijn, is het toch enorm tof dat je daarna wel kunt gaan doen wat je zo graag wil! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! ik zit zelf ook in een koor, en heb toevallig over ong. een uur een optreden :D.

    Veel succes, en zoals mijn koordocent altijd zegt, veel plezier ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, gefeliciteerd!! En die paar maanden zijn vast te overzien, met zoiets leuks in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, nog even tot maart wachten en dan veel succes ♥

    BeantwoordenVerwijderen