5 mei 2012

Dag 719: 30 weeks challenge


Op de blog van Angel kwam ik een zondags-ding tegen, na wat speurwerk bleek het van Pluizenbol te komen. Officieel een 30-days challenge, maar ik vind het leuker om iedere week een onderdeel te behandelen. Het is gewoon een lijst, van 30 dingen, waar je iets over moet schrijven. Vanaf nu dus ieder weekend en vandaag de eerste

Your middle name and how you feel about it


Mijn tweede naam is Petronella. Ik vind het echt een verschrikkelijke naam en ik zeg hem liever niet hard op. Maar wat ik er wel mooi aan vind, is dat het een naam  is die over-erft. Mijn moeder heeft ook als 2e naam Petronella en mijn oma heette Pieternella. Die vond Pieternella zo stom, want Pieter is een mannennaam, dat ze er Petronella van gemaakt heeft. Overigens werd ze Nel genoemd. Hoe het de generaties daar boven gaat weet ik niet precies, maar de naam doet me dus denken aan mijn oma. :)


0 reacties:

Een reactie posten