20 mei 2012

Dag 734: Give-away Reclame!

Even een blogje tussendoor, voor ongegeneerde reclame!

Gister en vandaag ben ik wat blogs langs gegaan en ik zag hele leuke give-aways! Ik wil heeeel graag winnen maar het is wel aardig om dan even reclame te maken voor die blogs. Je hoeft zelf natuurlijk vooral niet mee te doen aan de give-away (meer kans voor mij ;)) maar als je het heeeeel graag wilt mag het wel!

Tot 9 juni kun je mee doen en je wint een leuk pakketje om zelf een uiltje te naaien.
Je kan het pakketje ook kopen, als je niet zo lang wilt wachten!

Readkapke heeft 100 volgers en heeft daarom een give-away georganiseerd. Je kan mee doen tot 30 mei.







De derde: Een super gave tas door Fansels
Je kan tot 31 mei mee doen. Ik was opzoek naar een nieuwe tas, precies in dat model dus ik hoop heel erg dat ik win.

0 reacties:

Een reactie posten