3 augustus 2012

Dag 809: Tasje

Nadat ik bij Knotten was geweest om de uiltjes te brengen, kreeg ik gelijk weer huiswerk mee terug.
Ze verkopen nu ook Fuzzilli van Hoooked, maar om dit goed verkoopbaar te krijgen konden ze wel een voorbeeld gebruiken.
Mijn moeder had ooit een tasje gehaakt van Fuzzilli, dus nu aan mij de schone taak om ook voor de winkel een tasje te haken!
En zie hier het resultaat:


Het is het Genova tasje uit het boekje Haken met Zpagetti, en ik vind het best een leuk effect hebben!

Ik heb nog meer super leuk huiswerk gekregen, maar daarover later meer (dat is ook nog niet af ten tijde van schrijven).

4 reacties:

  1. Prachtig!
    Ik denk erover om met dit materiaal een dekentje te haken voor mijn kids. Voelt het zacht aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het voelt wel zacht aan, maar het haakt behoorlijk zwaar en ik denk dat je voor een dekentje ook wel heel veel nodig hebt. In dit kleine tasje zit namelijk al een hele bol.

      Verwijderen