25 augustus 2012

Dag 831: Brillen

Do you wear glasses? If so, what are they for?


Voor de zon :) Ik ben gezegend met een goed paar ogen en heb dus geen bril op sterkte. Ook al heb ik af en toe heel erg het idee dat een oog niet mee werkt en zie ik daar ook wazig mee dan, uit de testen komt niks. Heeft denk ik iets te maken met vermoeidheid.
Maar ik heb dit jaar wel twee hele gave zonnebrillen gekocht. Ik word helemaal vrolijk als ik ze op heb, beetje sixties achtig!
Vroeger droeg ik nooit een zonnebril, maar nu ik
deze heb wel!

2 reacties:

  1. Staat je goed!
    Ik heb zins een jaar of acht een brilletje voor ver weg. In de auto of voor de tv en bios zet ik hem op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is leuk ja :D Ik draag mijn RayBan echt te vaak haha beste aankoop ooit!

    BeantwoordenVerwijderen