7 maart 2013

Dag 1061: De beste allerhande sinds tijden

Eerder liet ik al weten dat er deze maand erg goede recepten bij de Albert Heijn liggen. Inmiddels heb ik ze allemaal geprobeerd (oke, de gene die mij lekker leken). Dus de laatste twee wil ik nog met jullie delen.

Pasta is altijd lekker, en pasta met pesto al helemaal. Zo ook dit recept. Niet te ingewikkeld, snel klaar, prima dus na een dag werken. De broccoli hebben wij weg gelaten (Ă©Ă©n van de dingen die ik echt niet kan eten), maar met sla er bij is het nog veel lekkerder!

En als laatste hadden we de burrito's met paprikarijst. Wraps zijn erg lekker, en je kan er eigenlijk alles in stoppen. Met rijst vult het helemaal goed. Maar ik vond het kwa smaak een beetje tegenvallen, een beetje flauw. Vriendlief en andere huisgenootjes vonden het wel heel lekker. Nadat ik er tomaat bij had gedaan, vond ik het beter smaken, dus dat is nog een tip om er bij te serveren.





De plaatjes komen van de AH site.

0 reacties:

Een reactie posten