9 maart 2013

Dag 1063: Knopen

Ik zal maar eerlijk zijn: ik heb een enorme zwak voor knopen. Knopen zijn geweldig, om iets op te leuken of gewoon om naar te kijken. Je kan een knoop natuurlijk gewoon gebruiken waarvoor hij bedoeld is (iets dicht maken), maar je kan er nog veel meer leuke dingen mee doen!

Je kan er bijvoorbeeld een vrolijk schilderijtje van maken

Bron

Of een ander soort schilderij (of een boom op een t-shirt ook heel leuk!)
Bron
Met een aantal knopen kun je een bloem maken, als broche bijvoorbeeld.
Bron

Iets meer priegelwerk, maar wel echt heel leuk: een sleutelhanger van knopen!
Bron

Als ik straks alleen met vriendlief woon, wil ik een heel groot prikbord. En daarvoor wil ik ook punaises met knopen. Helaas geen tutorial, maar ter inspiratie: punaises en magneten.
Plaatje gevonden op Pinterest

En voor nog veel meer ideeën kun je hier terecht!
Bron






0 reacties:

Een reactie posten