15 maart 2013

Dag 1069: Kaartjes

Al heel lang zit ik mij te verlekkeren aan de vintage kaarten van Postpapier enzo. Toen er laatst op Twitter een actie voorbij kwam dat je een gratis rolletje masking tape erbij kreeg, was dat voldoende om mij wat kaarten te laten bestellen. Vriendlief vindt ze gelukkig ook erg gaaf, vooral die van het Amerikaanse leger (want vliegtuig), dus van hem mocht ik los gaan.
Ik heb 3 pakjes kaarten besteld met ieder 32 kaarten en ze zijn geweldig. Ik denk dat ik ze vooral ga gebruiken om in te lijsten en op te hangen, niet versturen dus.

Ze komen in een doosje met kijkschermpje!

Travelset


American Army

Oude reclame posters

En extra kwamen er nog 3 leuke kaartjes bij en een rolletje masking tape!


Je snapt dat ik zo blij ben als een kind.

1 reacties:

  1. Dat snap ik helemaal, wat een mooie collectie!
    Ik heb een kaartenprobleem, als ik een leuke kaart zie moet ik hem hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen