30 mei 2013

Dag 1143: Stofwisselfamilie

In februari ontwierp ik een gehaakt stofwisselpoppetje voor Stofwisselkracht. Het plan was sindsdien om er nog een aantal te maken, voor 1 juni, de inleverdatum. Maar er kwam vanalles tussen, dus het kwam er maar niet van. Twee weken geleden had ik er eindelijk tijd voor (of ik dwong mezelf er tijd voor te maken). Ik zocht wat restjes garen op, en ging aan de slag. Uiteindelijk duren die dingen altijd langer dan gedacht, maar in een middag en avond had ik toch maar drie stofwisselpoppetjes gehaakt. De pompons op de mutsjes heb ik old-fashion met een kartonnetje gemaakt. Ik herleefde de kleuterklas, en bedacht me dat het toch wel heel leuk is. En helemaal het resultaat: voelt zo lekker zacht aan!
De vrolijke familie is in een grote envelop naar het goede doel gegaan, hopelijk halen ze veel geld op met hun actie.



Denken jullie er trouwens nog aan om mee te doen aan de winactie?

0 reacties:

Een reactie posten