21 juni 2013

Dag 1165: Stofknopen

Stofknopen...nadat ik er 2 van Antje had gekregen wilde ik ze zelf ook maken! Ik heb alleen nog heel lang lopen zoeken en dubben of ik het wel zou kopen. Toen ik besloot mee te doen aan de matchboxswap ging de kogel door de kerk en besloot ik de knopen te kopen bij deze Etsy shop.
Een prima prijs, ook de verzendkosten, en volgens mij duurde het maar drie dagen voor ik ze had!
Ik moest het gelijk uitproberen en liep ongeveer te stuiteren door het huis. Dit was geweldig! Zo simpel en het resultaat zo leuk! Ik moest mezelf echt inhouden om niet in Ă©Ă©n keer alle knopen te maken.

Dus ik maakte een zootje voor de matchboxswap en nog wat extra voor...ja waar voor eigenlijk?


Ik had er weer eens geen doel voor, maar ja meer knopen kan nooit kwaad he?
Na wat denken en wikken en wegen heb ik besloten ze op Handmade by Epsiej te zetten. Ik kan er namelijk altijd nog meer maken, en met het verdiende geld nog meer soorten en maten kopen!

Er zijn nu twee soorten te koop:


De knoopjes hebben een diameter van 15mm. De "blauwe" knoopjes komen allemaal uit hetzelfde stofje, dus de achtergrond is het zelfde. Ze passen dus ook prima bij elkaar, alleen hebben ze een ander plaatje. Wil je nu het zelfde plaatje, kun je dat gewoon vragen hoor.

Aan de achterkant zit een ringetje waar je ze mee vast kan maken.

Als het een beetje een succes is maak ik er nog meer, verschillende soorten enzo. Of als je op het bovenste plaatje een knoop ziet die je heel graag wilt, maak ik die voor je!




1 reacties:

  1. Super he die knoopjes met stof! Leuk om te maken. Mischien heb je een blousje waar je de knoopjes van af kunt halen. En dan zet je deze leuke er op. Groetjes Marie

    BeantwoordenVerwijderen